Vi trenger DEG!

Hjelp oss å spre «det glade» budskap!

Facebook har passert NRK1 i daglig oppslutning og har inntatt tronen som landets største mediekanal. Analyser fra TNS Gallup viser at Facebook har den høyeste daglige dekningen av alle medier i Norge.

Ifølge TNS Gallups «InterBuss-undersøkelse» brukte hele 63 prosent av den norske befolkningen Facebook i løpet av siste kvartal i 2013. Facebook har med dette passert NRK1 (62 prosent) for første gang. På tredjeplass følger TV 2 med 55 prosent, og VG Nett med 46 prosent og radiokanlan NRK P1 med 37 prosent.

Sparsommelig PR-budsjett
Som en interesseorganisasjon «for spesielt» interesserte, sliter buildingSMART med å komme til orde i riksmediene. Vi må av den grunn benytte de kanalene vi har til rådighet for å spre det «glade budskap.» Facebook er antagelig den kanalen hvor vi har størst potensial for å lykkes med små midler.

«Likes» er kapital
Vi har mange abonnenter på vårt nyhetsbrev. Faktisk over 1 200, men bare 108 «venner» på Facebook. Dette skyldes sikkert at vi har vært slappe med oppdateringer og postinger. I tiden framover vil vi derfor bli langt flinkere til å komme med oppdateringer.

Hvis alle vår abonnenter går inn og følger oss, gir oss likes og bidrar, vil dette gi oss et tungt moment. Et moment som kanskje vil hjelpe oss å komme opp på radaren til riksmediene etterhvert.

Hvorfor ikke bli vår venn på Facebook i dag? Du finner oss her.


Vekt: 

-16

Skriv ny kommentar